Upoznali su se na fakultetu prije 20 godina, pokrenuli modni brand kao dio studentske prakse, a danas su jedan od najuspješnijih i najdugovječnijih modnih brandova kojeg Hrvatice obožavaju. Modni dvojac ELFS ove godine obilježava veliku obljetnicu, a konačno otkrivamo datum modne revije kojom će okruniti prvih 20 godina uspješne modne priče. U ponedjeljak 15. travnja, u Pavilionu 1 Family Malla, ELFS će održati slavljeničku modnu reviju i predstaviti novu kolekciju proljeće/ljeto 2024. 

Poznati po revijskim spektaklima, dizajnerski duo Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić, iz sezone u sezonu, podizali su očekivanja, oduševljavali ironičnom i duhovitom prezentacijom te kolekcijama koje su savršeno pogađale potrebe publike željne statement mode. Prvi su na hrvatskoj modnoj sceni svoj izričaj definirali kao camp, svojima su porukama često provocirali mainstream publiku i koristili modne kampanje kako bi dali do znanja kako je moda prvenstveno dobra zabava koja ne isključuje i ironičan osvrt na aktualne društvene okolnosti. 

Prvu modnu reviju održali su još kao studenti 2004., a gošća im je bila jedna od ikona pop scene bivše države, Bebi Dol, kojoj je to bio prvi dolazak u Hrvatsku nakon rata. Već tad su dali naslutiti kako ćemo se uz ELFS uvijek dobro zabaviti. Kolekcijama koje su nosile imena Jungle Trash te Expedition Schladming, još 2006. šarenim mladenačkim kreacijama nametnuli su se kao pravo osvježenje na modnoj sceni. Upravo zbog ovih revija, koje su prštale energijom i zabavom, a modeli su uz ovacije izlazili na pistu, zaslužili su epitet „kraljevi zabave“. 

Jako brzo, ELFS je postao brand, čije kreacije nose najpoznatije Hrvatice, od Severine, Jelene Rozge, Maje Šuput, do bivše predsjednice Hrvatske Kolinde Grabar Kitarović. Danas ne postoji poznata osoba u Hrvatskoj s kojom nisu surađivali, a neke od najsmjelijih modnih kampanja izašle su iz ELFS dizajnerskog studija. „Naša je želja od prvog dana pokazati kako moda ne mora biti stroga niti je moda samo odjeća. Moda su identitet i kultura, a u DNA našeg branda je zabava. Nismo se nikad bavili reakcijama drugih jer je u našoj viziji ponuditi našim klijenticama ono što u modnom smislu njima nedostaje. Nekad je to bila izrazito statement moda dok je danas nešto manje angažirana, ali uvijek je u  toj viziji igra. Moda je tu da se njome poigravamo, a svakom kolekcijom želimo osnažiti i žene i muškarce u tome da budu autentični. To smo se potrudili zadržati svih ovih 20 godina“, kažu dizajneri branda Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić. 

Daleke 2007. predstavili su kolekciju Beauty Pageant inspirirani natjecanjima ljepote, a reviju je nosila baka Slavica, široj publici tada poznata po ulozi u serijalu Roberta Knjaza. Samo godinu poslije, njihova je revija Grand Show, u dijelu medija proglašena skandaloznom. U vrijeme kad su čak i popularni nogometaši u javnosti bili osuđivani radi glazbenog ukusa, modni dvojac ELFS nije bježao od zabave i ironije, a camp estetiku su digli na novu razinu. Kako se brand razvijao i rastao, rasla je i potreba za odgovornim pristupom modi pa su 2021. nakon lockdowna održali reviju Slow down, go green na reciklažmom dvorištu Žitnjak. 

U proteklih 20 godina zajedničkog rada, ispričali su nezaboravne modne priče, a ELFS djevojka je sazrela u osviještenu ženu koja modom pokazuje svoj identitet te prije svega cijeni vrhunsku kvalitetu i estetiku branda. Iako je glavnina kolekacija ženska, ELFS ne zapostavlja ni muški dio publike jer svake sezone predstavljaju i dio kolekcije za muškarce. Njihov asortiman je sveobuhvatan i uz odijevne kolekcije, ELFS danas ima kolekcija nakita, torbi, cipela, tenisica, komada za uređenje doma pa čak i ELFS odjeću za najmlađe. 

I dok publika iščekuje što je omiljeni modni dvojac pripremio za veliku modnu obljetnicu, u ELFS studiju radi se neumorno na kolekciji koja će sasvim sigurno opet ostaviti poruku. „Naša je želja ovu reviju i proslavu posvetiti svim našim klijenticama, partnerima i prijateljima koji zajedno s nama žive ELFS stil“, ističu Tandarić i Šekuljica. 

Pokrovitelji slavljeničkog modnog ELFS showa su Mercedes Benz, Auto Gašparić koji na pistu dovode pravog šminkera među automobilima. Tu su i De’Longhi koji olakšava pripremu vaše omiljene kave kod kuće. Violeta, čije omekšivače preporučuje dvojac ELFS. Vegeta iz Podravke s posebnim modnim dodatkom. Za zdrave obroke i njihovo pripravljanje kod kuće pobrinut će se Nutribullet. Vjerni partneri su i svježi aromatični talijanski prosecco Bottega, voda Jana, tonik Thomas Henry, Freixenet koji donosi dodatnu dozu glamura sa svojim pjenušcima te Akta jedna od vodećih hrvatskih tvrtki specijaliziranih isključivo za proizvodnju vrećica. Za šminku i frizuru modela pobrinut će se Profokus, Cotril i Salon Premium.

 

Fotograf: Danijel Galić

Model: Filipa Ledić za IM Studio Model Agency

Make up: Dora Marošević

Zatvori
Prijavi se
Zatvori
Košarica (0)

Nema proizvoda u košarici. Nema proizvoda u košarici.



Jezik


0