Proteklih dana hrvatska metropola ponovno je živjela u pravom modnom duhu. Platforma Atelier The Future zaslužna je za dugoočekivani povratak hrvatskih i regionalnih dizajnera na modne piste, a prvu je večer obilježila samostalna revija proslavljenog tandema Tandarić Šekuljica, poznatijeg pod imenom ELFS. Spoj mode, glazbe, zabave te više od 400 zaljubljenika u ovakve manifestacije, bili su pravi recept za nezaboravno modno druženje u Z centru.
Jedan od nezaobilaznih partnera ELFS modnih revija je Podravka koja je ovaj put zajedno sa svojim brandom Vegeta predstavila Bio verziju svojeg slavnog začina. U korak s vremenom kada se sve više pazi na kvalitetu namirnica koje konzumiramo, Podravka je razvila novu organsku formulu svojeg klasičnog začina te je tako nastala Vegeta Bio povrtni dodatak prehrani napravljen isključivo od biološki uzgojenih začina i povrća. Podravka je prvi put u svojoj bogatoj povijesti na tržište izbacila Vegetu s biološki uzgojenim povrćem i začinima, dakle potpuno zdrav i vegan friendly dodatak jelima.
“Svoje smo proizvode zadnjih godina usmjerili prema onome što očekuju naši današnji potrošači i napravili odmak od svega što se na tržištu trenutno nudi. Sastojci u Vegeti BIO su proizvedeni u potpunosti u skladu sa svim certifikatima, odnosno zahtjevima europskih uredbi vezanim za bio proizvode”, rekao je Krunoslav Bešvir, direktor Podravkinog poslovnog programa Kulinarstvo. Iz Podravke su također poručili kako je ovaj proizvod namijenjen svima koji posebnu pažnju obraćaju na održivost te vole i žele uživati u kvalitetnim jelima, a primjerena je korištenju i u ‘plant based’ prehrani te je ‘vegan friendly’ i ima BIO certifikat.
Vegeta se danas prodaje na pet kontinenata u 50 zemalja svijeta. Više od 90 posto prodaje ostvari se na inozemnim tržištima, a manje od 10 posto u Hrvatskoj. U kategoriji univerzalnih dodataka jelima Podravka ovog časa drži 84 posto hrvatskog tržišta.
Podravka je izračunala kako se svake godine u svijetu različitim jelima doda čak osam milijardi žličica Vegete. Njihova računica je prilično točna: godišnje se proda više od 25.000 tona Vegete, a u jednu žličicu stanu otprilike tri grama Podravkina sipkog zlata.
Vegeta se počela proizvoditi 1959. godine i danas je postala jedan od najvećih hrvatskih ambasadora u svijetu. S druge strane, riječ je o najprofitnijem Podravkinom proizvodu koji je najzaslužniji za snažan rast i razvoj kompanije, ali i Koprivnice.
U svojoj su karijeri ELFS bili i inspirirani jednim od naših najdugovječnijih brendova, Podravkom koja će ove godine proslaviti 76 godina poslovanja. Na suradnju koja se sama od sebe nametnula posebno su ponosni jer, između ostalog, dokazuje da su moda i hrana spoj koji itekako dobro funkcionira što su ponovno potvrdili svojim partnerskim sudjelovanjem na ELFS modnoj reviji. Svaki gost njihove zadnje revije imao je priliku sa sobom ponijeti nove Vegeta Bio začine kojim će se oduševiti i nastaviti ih koristiti u kreiranju vlastitih zdravih kulinarskih delicija.
Foto: Šimun Bućan, Danijel Galić