Najpoznatiji domaći modni brand ELFS, drugu godinu zaredom u suradnji s vodećom opatijskom hotelskom kompanijom Liburnia Hotels & Villas, pripremio je zabavu za pamćenje i na najljepši mogući način obilježio početak najtoplijeg godišnjeg doba. Kupaće kostime, šorceve i modne dodatke, iz najnovije ELFS cruise ljetne kolekcije, obukle su brojne poznate dame, a ovaj stylish party bio je najbolja najava za sve ono što je pred nama – uživanje u moru, svitanjima i zalascima sunca, bezbrižnost i morske radosti – vrijeme je za još jedno nezaboravno ljeto!

Dodatnu dozu vitamina i hidratacije iz osvježavajućih napitaka na vrućem pool partyju osigurala je Jana vitamin.

Jana vitamin niskoenergetsko je osvježavajuće bezalkoholno piće bez konzervansa s dodatkom vitamina i minerala. Osvježavajući voćni okus osigurava značajan udio dnevnih potreba za određenim vitaminima i mineralima. To je posebno korisno pri povećanim tjelesnim ili mentalnim naporima te u izuzetno vrućim uvijetima, istovremeno zadovoljavajući potrebe organizma za tekućinom.

Uoči nove ljetne sezone na ELFS & Liburnia Hotels and Villas pool partyju predstavljeni su noviteti iz Jamnica asortimana – Jana vitamin +collagen te dva nova okusa u liniji proizvoda Jana voda s okusom voća: Jana kokos i Jana kokos limun. Nova Jana vitamin +collagen ima prirodan izvor kolagena koji je esencijalan za izgled i zdravlje kože. Nježnog okusa maline i jabuke, Jana vitamin +collagen ukusan je niskoenergetski napitak s ciljanom funkcionalnošću, kombinacijom vitamina C i minerala cinka koji doprinose stvaranju kolagena za normalnu funkciju i održavanje kože. Ne sadrži konzervanse, umjetne boje niti arome. Jana kokos i Jana kokos limun, napravljene su na bazi omiljene vode Jana i kokosove vode te čine savršen spoj prirodnih aroma kokosa i limuna malo kalorija, a ne sadrže ni konzervanse ni umjetna bojila. „Potrošači postaju svjesniji zdravlja i traže proizvode s prirodnim sastojcima. Istovremeno proizvodi biljnog podrijetla rastući su trend u svijetu, a Jamnica uvijek nastoji pratiti trendove i potrošačima ponuditi nešto novo“, istaknula je Martina Hajtud, voditeljica robnih marki u Jamnici.

Foto: Danijel Galić

Zatvori
Prijavi se
Zatvori
Košarica (0)

Nema proizvoda u košarici. Nema proizvoda u košarici.



Jezik


0