Koliko te danas boli briga za okoliš od 1-10?
Znate li da postoje crne rijeke?
Koliko se puta presvučeš u jednom danu?
Znaš li zašto je bitna ponovna decentralizacija proizvodnje i prerade tekstila?
Ako si neki odjevni predmet platio 50 kn znaš li koliko je zaradio onaj tko ga je sašio?
Imaš li omiljen odjevni predmet nasljeđen od roditelja dok su bili mladi?

 

Ako si se zamislio nad gore postavljenim pitanjima nastavi čitati… “SLOW DOWN, GO GREEN“ ime je kampanje kojom najavljujemo našu novu kolekciju za jesen/zimu 2021. Ovom se kolekcijom fokusiramo na promišljenu domaću proizvodnju i održivi pristup modi, stvarajući bezvremenske odjevne komade. Modna industrija jedan je od najvećih zagađivača na svijetu, ali pažljivim gospodarenjem, uporabom recikliranih materijala, recikliranjem i održivim pristupom modi, itekako je moguće biti odgovorno moderan. Upravo je to glavna poruka naše najnovije kolekcije za jesen/zimu 2021., , čije je naslovno lice Valentina Đurić, a koja je stala ispred objektiva Danijela Galića.

 

 

“Moda koju stvaramo je spora i dobro promišljena, ona je bezvremenska i kvalitetna, a svaka karika u lancu proizvodnje je i adekvatno plaćena za svoj posao. Pored etičkih vrijednosti i održivosti, za razliku od brze mode, koja je jeftina, brzo se troši, neadekvatno vrednuje proizvodne cikluse i iznimno zagađuje, kako u proizvodnji tako i kratkim vijekom uporabe, spora moda nešto je sasvim drugo. Radi se o ideologiji koja za cilj ima u modu vratiti dobre tradicionalne vrijednosti kao što je poticanje lokalnih i ekoloških proizvođača te stvaranje mode od materijala koji su dugotrajni i mogu se reciklirati. Bitna je i održiva cijena proizvoda, kako za samog kupca, tako i cijena koju plaća okoliš. U konačnici, spora moda želi ljude maknuti od klasičnog konzumerizma te okrenuti kvaliteti koju prvenstveno promoviramo iznad svega“, poručuje Aleksandar Šekuljica.

 

 

Dugovječnost, kvaliteta te socijalno odgovorno poslovanje filozofija je koja je utkana u naš rad od samih početaka. Ponosni smo na višegodišnju suradnju sa Socijalnom zadrugom Humana Nova, gdje se sav naš tekstilni otpad pohranjuje, a potom i prerađuje. Ideja o stvaranju odjeće koja će se zaista nositi, koja je ljudima potrebna i koja će trajati sezonama vidljiva je u gotovo svim našim kolekcijama, pa tako i u ovoj. Haljina Nancy je jedan od naših najdugovječnijih modela i ponovno je našla svoje mjesto i u ovoj modnoj priči, a novo ruho dobile su i naše prepoznatljive trenirke, koje su i nakon 15 godina jednako tražene.

 

 

Posebnu smo pažnju posvetili i brojnim modnim detaljima koji će upotpuniti gotovo sve jesenske i zimske odjevne kombinacije, a dio kolekcije izrađen je i od recikliranih materijala.

 

 

Ovom modnom kampanjom, nakon dvije godine pauze, vraćamo se na modnu pistu! Tijekom proteklih 17 godina, koliko djelujemo na modnog sceni, posebnu pažnju posvećivali smo upravo svojim modnim revijama, koje su postale naš zaštitni znak i za koje se oduvijek tražila ulaznica više. “Slow down, go green“ ime je kampanje koja najavljujemo istoimenu modnu reviju za jesen/zimu 2021, a tradicionalno modno druženje zakazano je za 23. listopada u 12 sati, na lokaciji koju još uvijek ne želimo otkriti.

Pokrovitelji ovogodišnje modne revije su Violeta, čije omekšivače toplo preporučujemo za održavanje i njegu vaše odjeće, a koji su pakirani u zero waste ambalaži te osim što štite odjeću i čine ju dugovječnijom, štite i okoliš. Mercedes-Benz Auto Gašparić naš je višegodišnji partner, a ovog puta dolazi s modelom EQA koji predstavlja ulazni model u Mercedesov potpuno električni EQ svijet. Ugljično neutralno, održivo i inovativno: sve u jednom paketu!, moto je DPD-a, koji razvija čista rješenja za otpremu paketa te preuzima odgovornost za poslovno okružje u kojem djeluje. Tajne kućne njege lica, tijela i kose otkriva Kiehl’s, a tu je i Garnier Fructis koji do 2025. godine neće koristiti nerecikliranu plastiku, čime će uštedjeti preko 40.000 tona plastike godišnje. Bočice Fructis šampona i balzama već danas su napravljene od 100% reciklirane plastike. Naši vjerni partneri su i svježi aromatični talijanski prosecco Bottega, tonik Thomas Henry te Akta, jedna od vodećih hrvatskih tvrtki specijaliziranih isključivo za proizvodnju vrećica. Za šminku i frizuru modela brinut će se tim Studija Marcela.
Modele iz najnovije kolekcije možete kupiti na našem web shopu www.elfs.hr te u svim ELFS dućanima, a sve dodatne informacije možete pronaći i na službenoj Facebook te Instagram stranici.

 

 

Foto: Danijel Galić

Make up & Hair: Studio Marcela

Model: Valentina Đurić

Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.



Language


0