Što to moda i #ElettaExplore imaju zajedničko?
Pregršt modne energije stiglo je proteklog tjedna iz Z centra gdje je održano treće izdanje modne manifestacije Atelier. Prva večer bila je u znaku dizajnerskog dvojca ELFS koji su se predstavili samostalnom revijom. Osim predstavljanja novosti iz svijeta mode, događaj je otkrio novi trend kojeg ovog proljeća nećemo moći zaobići. Radi se o cold brew napitcima s kojima su se na ELFS modnoj reviji radili #perfetto kokteli koji su oduševili sve istinske ljubitelje mode i kvalitetne kave. A glavna zvijezda zaslužna za ove tekuće delicije ovog puta nije bio samo barista, već novi i inovativni aparat Eletta Explore iz obitelji De’Longhi, poznatog talijanskog brenda specijaliziranog za vrhunske uređaje za kavu.
„Inovativnost je ono što De’Longhi brand čini posebnim. Vrhunska inovativna cold brew tehnologija omogućila nam je da potaknemo trend cold brew napitaka i vjerujem da će zato jednostavnost pripreme hladnih i toplih napitaka od kave ubrzo postati svakodnevnica koju će naši vjerni potrošači isto prihvatiti. Cold Brew Cappuccino ili Cold Brew Mojito, jednim dodirom za manje od 5 minuta možete pripremiti vrhunsko osvježenje, što uređaj čini savršenim dodatkom svakog okruženja pa čak modne revije, nije li to zaista #perfetto?” – izjavila je Nataša Bagić, Marketing menadžerica De’Longhi grupe u Hrvatskoj.
„Predstavljanjem Elette Explore i cold brew inovacije, De’Longhi je još jednom pokazao zašto je prepoznat kao prvi izbor kod potrošača. S novom Elettom Explore, možete započeti svoj dan savršenim espressom, a završiti ga osvježavajućim Cold Brew Mojitom. Što će se svima savršeno uklopiti u nadolazeći ljetni scenarij”, dodala je Tea Kozulić, Junior Marketing Specialist za De’Longhi u Hrvatskoj.
Više inspiracije za recepte koktela od kave, tople i hladne napitke potražite na De’Longhi instagram stranici.
Photo: Šimun Bućan, Danijel Galić