UVJETI KUPOVINE
Ovi uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim internet stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) robe ponuđene na ovim stranicama je ELFS d.o.o. Amruševa 19 / Palmotićeva 12, 10 000 Zagreb, a Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavatelju. Sve cijene su izražene u eurima i uključuju PDV.
Sve cijene na na web www.elfs.hr izražene su u eurima s uključenim PDV-om. Pri kupnji vrijede cijene na dan narudžbe, odnosno sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su vrijedile po izradi ponude odnosno u trenutku narudžbe. Cijene su važeće do obrade novog cjenika.
Navedene cijene vrijede samo za web shop na www.elfs.hr i ne moraju biti identične kao na prodajnim mjestima robe elfs u Republici Hrvatskoj.
Elfs je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten mijenjati cijene isključivo za web shop. Također, Elfs je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popuste i akcije.
REGISTRACIJA
Kupac može ili ne mora biti registriran na www.elfs.hr kako bi izvršio kupovinu. Prilikom registracije od Kupca se zahtjeva da se unese e-mail adresu i lozinku.
NARUČIVANJE
Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Roba se naručuje isključivo elektronskim obrascem – košarica internet trgovine. Kupac može ili ne mora biti registriran na web stranici Prodavatelja kako bi izvršio narudžbu. Od kupca se međutim zahtjeva da unese kontakt podatke i adrese (vlastitu i dostavnu) kako bi se zaključio proces narudžbe. Ukoliko Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene artikle, isporučit će one koje može, a čemu će pismenim putem obavijestiti kupca u roku komuniciranom Kupcu nakon izvršene narudžbe.
PLAĆANJE
Naručene artikle s ili bez troškova dostave, ovisno o iznosu narudžbe, kupac će prodavatelju platiti pouzećem pri primitku paketa kuriskoj službi ili kreditnom karticom, na osnovi kupčeve narudžbe. Omogućeno je plaćanje kreditnim karticama American Express, Diners, MasterCard, Maestro i VISA. American Express karticom se može plaćati na rate prema slijedećim uvjetima:
• moguće je plaćanje na 6 rata beskamatno
Naplata narudžbe vrši se tek nakon što je utvrđeno da su naručeni proizvodi raspoloživi u internet trgovini Prodavatelja. U slučaju plaćanja kreditnim karticama prilikom narudžbe kupac ispunjava formular za naplatu te se vrši rezervacija potrebnih sredstava, a transakcija se provodi nakon što prodavatelj utvrdi da su naručeni proizvodi dostupni.
IZJAVA O SIGURNOSTI U SLUČAJU PLAĆANJA KREDITNIM KARTICAMA
T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).
POTVRDA NARUDŽBE
Po izvršenju narudžbe Kupac će primiti obavijest da je narudžba zaprimljena te da se provjerava raspoloživost naručenih artikala. Nakon obavljene provjere o raspoloživosti artikala Kupac će e-mailom biti obaviješten jesu li isti raspoloživi. Ukoliko je odabrao plaćanje kreditnom karticom u tom će e-mailu biti obaviješten da je transakcija (uplata) provedena.
DOSTAVA ROBE
Dostava robe vrši se ekspresnom dostavom unutar 15 radnih dana od trenutka potvrde raspoloživosti naručenih artikala. Kupac ima pravo prilikom preuzimanja pošiljke odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako Kupac nakon 20 dana od predaje narudžbe ne dobije nikakvu obavijest ili isporuku od Prodavatelja, odnosno od dostavne službe, mora obavijestiti Prodavatelja kako bi isti mogao poduzeti radnje da se pošiljka nađe ili pošalje zamjenska. Ukoliko Kupac ne podigne pošiljku od dostavljača u roku od 5 radnih dana, pošiljka se vraća prodavatelju.
TROŠAK DOSTAVE
Trošak dostave na području Hrvatske se ne naplaćuje za narudžbe u iznosu od 700,00 € ili više. Za dostavu narudžbe na području Hrvatske manje od 700,00 € trošak se naplaćuje u iznosu od 4,65 €. Za sve ostale države, dostava se naplaćuje 33,18 € neovisno o iznosu narudžbe.
ODUSTAJANJE OD KUPNJE
Sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača kupac ima pravo u roku od 14 dana odustati od kupnje. Rok od 14 dana počinje teći danom preuzimanja, odnosno isporuke naručene robe. Pri tome je kupac dužan pismeno obavijestiti prodavača na e-mail adresu info@elfs.hr.
Ako je kupac robu već preuzeo i odustao od kupnje, preuzetu robu mora vratiti po pisanoj obavijesti prodavaču. Pri povratu proizvodi moraju biti neupotrebljavani i neoštećeni, te obavezno priložiti kopiju originalnog računa te sve zajedno poslati na adresu pošiljatelja.
Elfs d.o.o.
Amruševa 19 / Palmotićeva 12
10 000 Zagreb
Troškove povrata robe snosi kupac.
Prodavač je dužan kupcu vratiti novac najkasnije u roku od 14 dana primitka robe. Naručenu robu, odnosno pošiljke koju kupac ne želi preuzeti, kupac također vraća o svom trošku.
REKLAMACIJE I PRIGOVORI
ELFS je odgovoran za kvalitetu, odnosno stvarne tvorničke greške kupljenih proizvoda na web shopu www.elfs.hr
Ukoliko kupac ima primjedbe na kupljene proizvode, prema članku 10 stavku 6 Zakona o zaštiti potrošača ima pravo prodavaču uputiti pisani prigovor sa na sljedeći način:
- poštom na adresu društva: ELFS d.o.o. , Amruševa 19, 10000 Zagreb, HRVATSKA, kontakt: 095 4812 847
- putem e-mailinfo@elfs.hr
Pri tome Vas molimo da upišete ime i prezime, adresu, kontakt i opis prigovora. Na Vaš prigovor pismeno ćemo odgovoriti u roku od 14 dana od zaprimanja istog.
Obrazac za prigovor možete preuzeti na sljedećem linku.
ELFS odgovora za materijalne nedostatke kupljenih proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima.
ELFS ODGOVARA ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE PROIZVODA
Nedostatak postoji:
- ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
- ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
- ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
- kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
- ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).
Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:
- uklanjanje nedostatka,
- predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
- sniženje cijene.
Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora. Ako je nedostatak neznatan kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete
Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.
Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.
Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima.
ZAMJENA
Zamjena je moguća samo uz predočeni račun kao jedini dokaz kupnje.Pravo na zamjenu robe imaju svi kupci. Zamjena robe moguća je unutar 14 dana od primitka pošiljke. Zamjenu ste dužni zatražiti putem e-maila sa sadržajem “ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE” od primitka pošiljke. U e-mailu trebate objasniti želite li proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude. Proizvod potom vraćate na našu adresu unutar 2 radna dana od odobrenog zahtjeva. Kada utvrdimo da je vraćeni proizvod neoštećen i u originalnoj ambalaži, napravit ćemo zamjenu. Ako proizvod mijenjate za proizvod veće vrijednosti najprije ćete trebati uplatiti razliku na naš račun, a ako je manje vrijednosti mi ćemo novac vratiti na Vaš račun.Izravne troškove zamjene robe morate snositi sami.
RASKID UGOVORA I POVRAT
Povrat se priznaje samo uz predočeni račun kao jedini dokaz kupnje.Kupac ima pravo ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti Ugovor o kupnji u roku od 14 dana, računajući od dana preuzimanja proizvoda. Ugovor se raskida pisanom obavješću o raskidu ugovora na način da se ispuni OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA ili putem druge nedvosmislene izjave kojom izražava volju za raskidom ugovora. Kupac je obrazac ili prethodno spomenutu izjavu dužan dostaviti Prodavatelju, putem pošte na adresu sjedišta istoga ili putem e-maila; info@elfs.hrObrazac možete preuzeti na sljedećem linku; OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA.
Ukoliko Kupac podnosi nedvosmislenu izjavu putem gore navedenih mogućnosti komunikacije, potrebno je navesti svoje ime, prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.
Ukoliko kupac šalje obrazac elektroničkim putem, ELFS će kupca u najkraćem mogućem roku obavijestiti Kupca o primitku. Ukoliko kupac jednostrano raskine Ugovor o kupnji obvezuje se vratiti isporučeni proizvod ELFS o svom trošku, na adresu poslovnice ELFS (ELFS d.o.o. , Amruševa 19, 10000 Zagreb, HRVATSKA, kontakt: 095 4812 847). ELFS je dužan kupcu vratiti novac najkasnije u roku od 14 dana primitka robe. Naručenu robu, odnosno pošiljke koju kupac ne želi preuzeti, kupac također vraća o svom trošku.
IZVRŠENJE POVRATA PROIZVODA
Kupac je dužan proizvod koji vraća društvu ELFS vratiti kompletan, u stanju u kojem mu je dostavljen i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena), sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom. Kupac je proizvode dužan vratiti o svom trošku na adresu: ELFS d.o.o. , Amruševa 19, 10000 Zagreb, HRVATSKA, kontakt: 095 4812 847.
PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Potrošač može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.
Ukoliko potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.
Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.
Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.
Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.
Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora pisano prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu ELFS d.o.o. , Amruševa 19, 10000 Zagreb, HRVATSKA, kontakt: 095 4812 847 ili elektroničkom poštom na adresu: info@elfs.hr, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte.
Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora potrošač može i elektronički ispuniti klikom na ovaj LINK.
Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, na fizičku adresu ili adresu e-pošte. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora.
Osim kada je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ako bi o tome prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.
Potrošač je dužan izvršiti povrat robe na adresu: ELFS d.o.o. , Amruševa 19, 10000 Zagreb, HRVATSKA, kontakt: 095 4812 847.
Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj.
Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.
Osim ako je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.
Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu.
Sve troškove povrata proizvoda potrošač je dužan snositi sam.
Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati sa robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama prodavatelja. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije prepravljati, koristiti, niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe.
U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.
Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u sljedećim slučajevima kada je:
- ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
- predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
- predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
- predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
- predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
- predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
- predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
- potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
- predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
- predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
- ugovor sklopljen na javnoj dražbi
- predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
- predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.
Kada je kupac pravna osoba na njega se ne primjenjuje odjeljak ovih Uvjeta kupovine pod nazivom „Pravo na jednostrani raskid ugovora“. Kod pravnih osoba se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.
OSNOVA PRIKUPLJANJA I OBRADE OSOBNIH PODATAKA
ELFS se obavezuje i jamči da će u svakom konkretnom slučaju Vaše osobne podatke obrađivati savjesno, pošteno, uz primjenu odgovarajućih mjera zaštite u cilju sprečavanja neovlaštenog objavljivanja i zloupotrebe Vaših osobnih podataka, a u svemu u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZZOP-om).
ELFS neće dostavljati Vaše osobne podatke trećoj osobi osim ako zakon nalaže drugačije. Vaši osobni podaci će se obrađivati do opoziva Vašeg pristanka, nakon čega će svi Vaši podaci biti trajno uništeni.
Zavisno od svrhe prikupljanja i obrade osobnih podataka, koja je naprijed bliže opisana, ELFS od Vas može tražiti da ostavite sljedeće podatke: ime, prezime, korisničko ime, e-mail adresu, kućnu adresu, grad, poštanski broj, državu i telefon.
U naprijed navedenim slučajevima ELFS prikuplja i obrađuje Vaše osobne podatke isključivo na osnovu Vašeg pristanka.
Osobne podatke ne prikupljamo samim Vašim posjetom naših web stranica, nego tek pri Vašem samostalnom upisu kod predaje narudžbe, registracije za primanje newslettera, ispunjavanja ankete ili slanjem upita putem kontakt forme.
Pristanak za prikupljanje i obradu Vaših osobnih podataka izražavate popunjavanjem posebno predviđenih formulara za usluge ponuđene na web stranici i možete ga opozvati u svakom trenutku na način opisan u daljnjem tekstu.
PRAVA DAVATELJA OSOBNIH PODATAKA U SKLADU SA ZZOP-om
U vezi sa obradom Vaših osobnih podataka imate sljedeća prava: da zahtijevate pristup podacima (uvid, obavijest i izdavanje kopije), ispravku, dopunu, ažuriranje i brisanje podataka, kao i da opozovete pristanak za obradu Vaših osobnih podataka, odnosno da u svako doba odustanete od dane privole i zatražite prestanak daljnje obrade Vaših podataka, da budete obaviješteni od strane ELFS o statusu Vašeg zahtjeva.
Na temelju osobnog zahtjeva imate pravo besplatno dobiti informacije o Vašim osobnim podacima koji su pohranjeni. Osim toga i sukladno čl. 21 Zakona o zaštiti podataka imate pravo usprotiviti se obradi Vaših osobnih podataka u svrhe marketinga.
Kao što je navedeno, prema zakonskim odredbama imate pravo na ispravak, dopunu, onemogućavanje i brisanje tih osobnih podataka, ako su podaci nepotpuni, netočni ili neažurni te ako njihova obrada nije u skladu s odredbama zakona.
Pristanak za prikupljanje i obradu Vaših osobnih podataka možete opozvati u svakom trenutku na jedan od sljedećih načina:
- slanjem e-mail-a na adresu info@elfs.hr ili
- slanjem pisma na ELFS d.o.o. , Amruševa 19, 10000 Zagreb, HRVATSKA, kontakt: 095 4812 847.
Ukoliko opozovete Vaš pristanak za obradu osobnih podataka ELFS je dužan sve Vaše podatke bez odlaganja trajno uništiti, a najkasnije u roku od 15 dana od primitka opoziva.
U slučaju nedozvoljene obrade osobnih podataka imate pravo pokrenuti odgovarajući postupak protiv ELFSl pred nadležnim tijelima i u skladu sa važećim propisima u Republici Hrvatskoj.
Politika privatnosti se odnosi samo na korištenje internet stranica: www.elfs.hr i važi samo za teritorij Republike Hrvatske, te se ne odnosi na linkove koje mogu sadržavati ove web stranice, a koje vode na druge web stranice, i ne važi za teritorije drugih država. ELFS nije odgovoran za sadržaj ili Policu privatnosti tih web stranica. Ukoliko saznate da te web stranice pak vode na neke treće web stranice sa neprikladnim sadržajem ili nepovoljnom Policom privatnosti, kontaktirajte nas te ćemo takve linkove otkloniti.
ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA
Posjećivanjem stranica ELFS internet trgovine komunicirate elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.
IZMJENE UVJETA KUPOVINE
ELFS d.o.o. zadržava pravo mijenjati i ažurirati ove Uvjete kupovine. Svaka izmjena Uvjeta kupovine biti će objavljena na stranicama ELFS internet trgovine.
ELFS d.o.o.
VODITELJ OBRADE KORISTI CARTFOX ZA SLANJE ELEKTRONIČKIH PORUKA POJEDINCIMA
Voditelj obrade koristi Cartfox za slanje elektroničkih poruka pojedincima (SMS, aplikacije za instant poruke, mailovi). Politika privatnosti Cartfoxa i informacije o pružatelju Cartfoxa dostupni su ovdje. Voditelj obrade upravlja osobnim podacima zajedno s pružateljem Cartfoxa.
Osobni podaci koji se obrađuju unutar Cartfoxa uključuju:
- e-mail adresu;
- telefonski broj;
- informacije o web stranici ili aplikaciji putem koje je dostavljena e-mail adresa i/ili broj telefona;
- informacije o slanju poruka:
- vrsta poruke (SMS, aplikacija za razmjenu trenutnih poruka (vrsta aplikacije), e-pošta);
- datum slanja;
- vrijeme slanja;
- sadržaj poslane poruke (npr. napuštena košarica, obavijest o popustu itd.);
- informacije o neuručenoj poruci (datum i vrijeme primitka obavijesti o neuručenosti);
- informacije o izvršenoj radnji (npr. kupnja artikla u napuštenoj košarici, kupnja sniženog artikla i sl.).
Osobni podaci (e-mail, broj telefona) automatski se prenose zajedničkom voditelju obrade, pružatelju Cartfoxa, kada pojedinac ostavi podatke na web stranici ili unutar aplikacije voditelja obrade.
Pravna osnova za obradu osobnih podataka pri korištenju Cartfox servisa je:
- privola pojedinca (za primatelje koji su pristali na primanje poruka);
- legitimni interes voditelja obrade (za primatelje koji nisu pristali na primanje poruka).
Svaka primljena poruka sadrži jednostavne upute za otkazivanje pretplate ( s klikom na STOP SMS na kraju poruke ). Otkazivanjem pretplate primatelj odjavljuje samo primanje Cartfox poruka. Ako se želite odjaviti sa svih komunikacijskih kanala koje šalje voditelj obrade, možete nas kontaktirati na sales@dfvu.org.
Svrha obrade osobnih podataka unutar Cartfoxa je informirati primatelja o nedovršenoj narudžbi, statusu narudžbe ili mu pomoći pri završavanju narudžbe (u slučaju poruka o napuštenoj košarici). U slučaju slanja direktne newsletter SMS poruke, svrha je obavijestiti i informirati primatelja o novostima i ponudi na web stranici ( SMS kampanja postojećim korisnicima ili kupcima web stranice ).
Osobni podaci prikupljeni unutar Cartfoxa ne otkrivaju se trećim stranama (osim zajedničkog voditelja obrade, pružatelja usluga Cartfoxa) i voditelj obrade nema pristup istima. Unutar Cartfoxa, voditelj obrade može pristupiti samo izvješćima koja uključuju skupne i time anonimne podatke (npr. broj poslanih poruka, broj kupnji putem poslanih poruka itd.).
Osobni podaci obrađeni unutar Cartfoxa ne prenose se u treće zemlje ili međunarodne organizacije, što znači da se ne prenose niti izvoze izvan područja država članica Europske unije.
Informacije o razdoblju čuvanja osobnih podataka koji se obrađuju unutar Cartfoxa, o zaštiti takvih osobnih podataka te o pravima pojedinaca u vezi s njihovim osobnim podacima dostupne su u Politici privatnosti i zaštite osobnih podataka CARTFOX-a. Za više informacija kontaktirajte nas na sales@dfvu.org ili službenika za zaštitu podataka iz JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, na kontakte: dpo@jkgroup.si, + 386 (0)590 91 794.